mojtrener
|

Комплекс вежби за рамо

Објавено на: 09.11.2012

Во ова видео се демонстрираат 4 комплексни вежби за зајакнување на раменскиот појас.  За изведување на овие вежби потребни ве се само еднорачни тегови со максимална тежина од 7 кг. Секоја вежба од овој комплекс се изведува по 2 пати со по 8 повторувања.

Погледнете:

Напишано од

Даниел Трбогазов

Даниел е Дипломиран Проф. по Физичко образование и е главен уредник и основач на порталот Мој Тренер. Работната кариера ја гради како Инструктор по пливање, работи со млади и возрасни почетници , луѓе со посебни потреби и нуди простор за индивидуални тренинзи. Неговата основна цел е да ги поттикне младите и возрасните да водат здрав и физички активен живот, а воедно и да даде придонес во збогатувањето на спортската литература на овие простори.

Поврзани статии: Фитнес и Бодибилдинг

Коментари:


yh
yh Someone knows how to use youtube. Good job!
на 2012-12-08 01:11:33 like button (1)

Последни Коментари

кето
кето Незнам каде студира авторот Дејан али искрено му препорачувам да прочита повеќе за кетогената диета ...
на 2016-01-09 02:26:15
mjbhjbb
mjbhjbb m,njkbnk
на 2016-01-07 17:43:04
vlado
vlado http://dream.mk/
на 2015-11-20 18:36:57
herkule
herkule odam vo teretana posle kolku vreme ima efekti i dali ima vrska kilazata deka sum slab malce
на 2015-11-16 22:14:52
ace30
ace30 kako da ja nakacam kilazta imam 70 a visok sum 182
на 2015-11-14 22:34:02

Последни Статии

10 неверојатни совети за подобра ДИЕТА

Појадокот е важен за здраво срце

Богатството е во лушпата

Млади и силни на 73 годишна возраст

Ослабете 5 килограми за 1 недела со употреба на ЦИМЕТ

Кликни Like

Поддржи не !
like us